Frum de l'Agrupaci de colles de Geganters de Catalunya

Un espai de trobada i conversa

RSS

No esteu identificat.

#1 11-04-2007 18:10:33

Qualsevol
Participant actiu
Registrat: 05-04-2007
Missatges: 4

s i novetats del foro

Benvolguts tots

Tinc el honor destrenar aquest apartat del frum destinat al seu s i novetats, que encara que sembli estrany fins avui es trobava en blanc.

Diu la seva descripci que aquest apartat s un espai destinat a resoldre dubtes i comentar aspectes relatius al funcionament del foro, amb lobjectiu de fer-ne un bon s i aprofitar al mxim les possibilitats que ofereix.

Vull aprofitar per comentar aquests aspectes:

1.- Espai destinat a resoldre dubtes i comentar aspectes relatius al funcionament del foro:

s del frum.- Mal s li estem donant (jo tamb mincloc) quan aquesta magnifica eina en comptes de servir de punt de trobada i intercanvi didees i informaci, lutilitzem per buscar lenfrontament i la polmica.

Novetats del frum.- La veritable novetat seria poder comentar i discutir els temes de forma raonable a cara descoberta i sense amagar-nos darrera dun pseudnim.

2.- Objectiu de fer-ne un bon s i aprofitar al mxim les possibilitats que ofereix:

A partir dara quan vulgui intervenir en el frum, ho far donant la cara i utilitzant el meu nom, hem de ser capaos de veure que el bon s passa per polemitzar i discrepar amb respecte i educaci, noms aix aprofitarem al mxim les possibilitats que ens ofereix

Salutacions

Desconnectat

#2 01-05-2007 00:12:26

matilde
Participant habitual
Registrat: 17-06-2006
Missatges: 62

Re: s i novetats del foro

Hola, entro aqu perqu no s com trobar la manera de posar un comentari. Veig el meu nom, per no trobo la porta per entrar i escriure alguna cosa dins del Frum. La cosa curiosa s que abans s que ho vaig poder fer. Doncs si passa alg per aquest carrer i magafa de la maneta.... ho agrair.

Cordialment des dAlemanya, Colla de Wolfenbttel (geganta Elisabeth-Christine), de la qual precisamente en volia parlar. Matilde

Desconnectat

#3 01-05-2007 09:23:13

ADJUNT PRESIDENCIA
Visitant

Matilde,

Per tal de crear un nou tema, solament tens que entra al Frum en lapartat que vulguis i crear un nou tema (apareix a la dreta de la pantalla

ALBERT MOYA
RESPONSABLE WEB ACGC

#4 01-05-2007 12:30:54

matilde
Participant habitual

HEYYYYYYYY, ja ho tinc! Ja ho he fet! Grcies!

(De vegades sc ben tonta, la veritat grrr)

Desconnectat

#5 10-06-2007 22:52:06

matilde
Participant habitual

Te lenvio ara mateix

Desconnectat

#6 09-03-2015 07:07:01

hanji12
Participant actiu
Registrat: 09-03-2015
Missatges: 3

Novetats del frum.- La veritable novetat seria poder comentar i discutir els temes de forma raonable a cara descoberta i sense amagar-nos darrera dun pseudnim.

Desconnectat

Peu del fòrum