Frum de l'Agrupaci de colles de Geganters de Catalunya

Un espai de trobada i conversa

RSS

No esteu identificat.

#1 14-07-2009 16:12:18

miragegants
Participant habitual
Registrat: 22-10-2006
Missatges: 37

NO SI VAL!

Amics de l'Agrupaci i d'Alcarrs.

Ja fa unes quantes vegades que estic observant una falta de respecta envers la resta de colles, m'explico, resulta que tot i la lluita d'uns quants abnegats que hem treballat i treballem pel mon geganter i per totes les peces de imatgeria que el configuren, en aquest cas dels capgrossos, ni aix l'Agrupaci es pren seriosament el fet de que, segons el reglament de funcionament de les trobades, han de participar els Gegants de l'Agrupaci i els "Capgrossos de l'Agrupaci" (no llegiu en segones), tots junts, i el que va costar que s'entengues d'aquesta manera.

Varem participar en moltes reunios i en molts actes reivindicatius en pro dels capgrossos, varem ser la IV Trobada Nacional de Capgrossos de Catalunya, varem sacrificar, amb molt de gust, trobades amb gegants per participar, tal com s'ha de fer desprs d'haver adquirit un compromis, amb els Capgrossos de l'Agrupaci.

Ara resulta que si els capgrossos no venen perque els de la colla d'Alcarras no poden, resulta que no passa res. Ara pregunto jo, quan la colla amfitriona de ciutat gegantera no ha pogut fer front a la sortida pactada amb l'Agrupaci, els Gegants s'han quedat a casa??? o be l'Agrupaci ha resps amb convicci i responsabilitat i ha buscat els recursos humans all on ha fet falta?? inclus dins la propia junta de l'Agrupaci??

No si val, nois, no si val, i quant dic nois em refereixo a uns i altres, a la colla d'Alcarrs per no haver sabut entendre el comproms que comporta ser Trobada Nacional i a l'Agrupaci per la seva falta de responsabilitat envers un fet que ja fa massa vegades que passa.

No si val!

Toni

Desconnectat

#2 25-08-2009 13:39:59

miragegants
Participant habitual
Registrat: 22-10-2006
Missatges: 37

Re: NO SI VAL!

Bona tarda de nou, companys

Sols voldria fer una pregunta: referent al escrit que ja fa ms de 30 dies que vaig enviar, alguna de les 140 persones que heu vist el missatge esteu en contra de la meva observaci o a favor??. Sols s per curiositat, per saver si les meves observacions son acertades o per contra vaig errat, tamb per donar funcionalitat a aquest frum i aix poder assumir l'objectiu pensat a l'hora de crear-l'ho, un espai de debat per extrau-re conclusions de les opinions que es donen.

Molt agrat de les contestes que de ben segur seran escrites per tots vosaltres.

nims i endevant amb les vostres reflexions!!!!

Toni

Desconnectat

#3 02-05-2015 07:08:54

xzafareman
Participant actiu
Registrat: 02-05-2015
Missatges: 2

Re: NO SI VAL!

e l'Agrupaci" (no llegiu en segones), tots junts, i el que va costar que s'entengues d'aquesta manera.

Desconnectat

Peu del fòrum